HTML

halimi blogja

Ez a blog magamról, gondolataimról, mindennapjaimról szól.

Friss topikok

  • bozs: Szia halimi! Ha legközelebb csapatépítésre kerül a sor nálatok, nézzetek szét nálunk is: csapatep... (2011.07.04. 20:14) Céges csapatépítés
  • halimi: @Anak: Hát igen, a nyelvvizsga még hátra van, úgyhogy nem fogok unatkozni a nyáron. Mihez fogok m... (2009.06.17. 20:01) Sikeres diplomavédés

Linkblog

Átsorolás költségtérítésesre

2009.02.15. 00:58 halimi

Egy pár nappal ezelött kaptam egy levelet az iskolától, hogy átsorolnak költségtérítéses képzésre. Ezen nem lepődtem meg annyira, mert már az előző félévben is kaptam egy ilyen levelet. Viszont nem értettem, hogy miért küldenek ilyen levelet, hiszen már elintéztem ezt az ügyet.

Az előző félévben kaptam előszőr ilyen levet, hogy átsorolnak költségtérítésesre, mert lejárt a támogatott féléveim száma, ami elvileg 12 félév. Persze ez nem volt igaz, hiszen akkor még csak 10 félévet használtam el. A félreértés abból adódott, hogy valójában tényleg 12 féléve jártam már felsőoktatásba, de ebből 2 félév nem számít államilag finaszírozottnak. Ugyanis 8 félvet jártam főiskolára, ebből 6 félév az alapképzés, plusz 2 félév un. kooperatív képzés, ami nem számít államilag finanszírozottnak, hiszen ilyenkor gyakorlatilag a cég ahol dolgozol kifizeti helyetted a képzés árát. Szóval itt elhasználtam 6 félévet, azután az egyetemen a kiegészítő képzésen elhasználtam 4 félévet (a 6 féléves képzésből), összesen 10 félév. Erről adtam be kérvényt, hogy vizsgálják felül a döntést, és megálapították, hogy valóban 10 félévet használtam még csak el. Kaptam róla egy papírt, hogy még jár nekem 2 félév. erre föl eltelik egy félév és ismét küldik a papirt, hogy lejárt a támogatott féléveim száma, szóval most nem értem mivan. Írtam nekeik egy email-t, hogy most miért kaptam ilyen levelet, persze nem válaszoltak rá, telefonon tárgyalva velük, annyit mondtak, hogy akkor most ismét adjam be a kérvényt és akkor majd újból megvizsgálják az ügyet, és majd döntenek. Úgyhogy megint beadtam a kérelmet, és most várok az eredményre, remélem ismét elfogadják, hiszen még jár nekem ez a félév.

Szólj hozzá!

Címkék: iskola ügyintézés

A bejegyzés trackback címe:

https://halimi.blog.hu/api/trackback/id/tr69943785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása