HTML

halimi blogja

Ez a blog magamról, gondolataimról, mindennapjaimról szól.

Friss topikok

  • bozs: Szia halimi! Ha legközelebb csapatépítésre kerül a sor nálatok, nézzetek szét nálunk is: csapatep... (2011.07.04. 20:14) Céges csapatépítés
  • halimi: @Anak: Hát igen, a nyelvvizsga még hátra van, úgyhogy nem fogok unatkozni a nyáron. Mihez fogok m... (2009.06.17. 20:01) Sikeres diplomavédés

Linkblog

Sorozatok

2009.02.17. 16:19 halimi

Most hogy túlvagyunk az évvégi téli pihenőn, kezdenek visszatérni a sorozatok, folytatódnak a félbehagyottak, és újak indulnak. Mostanában egyre több sorozatot szoktam nézni, de azért még nem mondanám magamat sorozatfüggőnek (vagy mégis? :) ). Filmeket viszont egyre kevesebbet nézek, TV-zni meg szinte már nem is szoktam, ha TV-zek is akkor is csak egy-két sorozatot szoktam nézni, vagy dokumentumfilmeket. Mondjuk ez azért is van, mert semmi jó nincs a TV-ben, ezeréves filmek, a sorozatokkal is le vannak mardva egy-két évadot, meghát ami iszonyatosan idegesít, azok a reklámok, főleg amikor az 50 perces filmből lesz másfélórás, a két reklámblokk miatt, arról nem is beszélve, hogy későn is kezdik a filmeket, jó esetben 9 kor, de leginkább fél tizkor, így amire vége lesz egy hosszabb filmnek már majdnem éjfél van. A TV-ben általában olyan sorozatokat szoktam nézni, amit már régóta TV-n kezdtem el, vagy már későn kapcsolódtam be, és nem érzem anyira jónak, hogy beszerezzem az összes részt és ledaráljam a nem látottakat. Viszont volt egy-két sorozat, amit a TV-ben látam és nagyon megtetszett, és beszereztem az összes részt. Szóval a TV arra jó, hogy megnéz az ember egy-két részt, ami alapján eltudja dönteni, hogy nézni fogja-e a sorozatot vagy nem, ha nem akkor meg még mindig ott a lehetőség hogy néha bele tud nézni egy-egy részben, ha épp az megy a TV-ben.

Leginkább a vígjátékokat szeretem, főleg ha kockákról szól. :) Az egyik ilyen az IT crowd, ami egy angol sorozat, és informatikusokról szól, akik egy nagy válalatnál dolgoznak a pincében, és legfőbb vágyuk, hogy összejöjjenek a hetediken dolgozó könyvelő csajokkal. Nagyon jó sorozat, sokat lehet rajta röhögni, sajnos elég kevés rész készült, 3 évad és évadonként 6 rész. A másik kedvencem a The big bang theory, ez egy amerikai sorozat, és fizikusokról szól, akik mellé a szomszéd lakásba beköltözik egy fiatal szőke csaj, éshát megpróbálnak vele összejönni, kivéve az egyiküket, aki anyira magasabbrendűnek képzeli magát, hogy nem érdeklik a nők, csak a tudomány. Ez a legvicesebb karakter, egy nagyra nőt gyerek.

Vígjátékok közül még kedvencem az Eureka, ami egy olyan városról szól, ahol csak tudósok laknak, így egy kicsit előrébb járnak a technikai dolgokkal, és ebbe a városba jön egy új seriff, akinek elégfurcsa a város, de egy idő után hozzászokik, éshát minden részben egy érdekes ügyben kell nyomoznia. Elég jópofa sorozat, a harmadik évad közepén ment el szünetre, de úgy lett vége, hogy nem biztos, hogy folytatódik.

Ezeken kívűl még nagyon sok jó vígjáték van, ezek közül elég sokat lehet látni a Comedy central csatornán (My name is Earl, How I met your mother, stb.), meghát a klaszikusok (Egy rém rendes család, Jó barátok, stb.), de ezeket csak a TV-ben szoktam nézni.

Az akciófilmek közül (ha ezeket ide lehet sorolni) a kedvencem a Lost, de erről már irtam egy párszor. Számomra ez "A sorozat", szerintem nagyon jó. Amit még szoktam nézni az a Heroes, ez egy jó sorozat volt az elején, de a mostani negyedik fejezet eddig nem volt valami nagy durranás szerintem. meg eleve nem is értem, hogy miért a harmadik évad közepén kezdődik a negyedik fejezet, miért nem lett akkor már negyedik évad. Az első évad volt a legjobb, amikor kiderült, hogy kinek milyen képességei vannak, és hogy meg kell menteni a világot, amihez felhasználták a képességeiket. A második évadban is nagyon jó volt amikor Hiro visszament az időben és találkozott példaképével Kensei-el, éshát kiderült, hogy nem is olyan volt mint aminek ő elképzelte. De a mostani részekben szerintem ez tök rossz, hogy nincsenek meg a képességeik, és így próbálják megmenteni a világot, merthát megint meg kell menteni a világot. Azzal, hogy nincsenek képességeik, szembesülnek, szembesülünk, hogy ők is csak emberek, de szerintem épp az a lényege ennek a sorozatnak, hogy vannak képességeik, és így lesznek ők Hősök. Meghát van egy-két karakter aki hol a jó, hol a rossz oldalon áll, és nem mindig lehet eldönteni melyiken. Remélem összeszedik magukat az írók, és visszahozzák a sorozatot az első évados szinvonalhoz.

A másik ilyen nézős sorozatom a Prison break, sajnos ez a sorozat is kezdi a végét járni, a hirek szerint még befejezik a negyedik évadot, de ezzel vége is lesz. Ez a sorozat is az elején volt jó, amikor arról szólt, hogy megpróbálnak megszökni a börtönből, igaz már akkor is húzták a történetet, de az még jó volt. Azután a második évadban ez az üldözősdi már nem volt anyira jó, majd a harmadik évadban újból szökés a börtönből, ez megint jó volt, majd a negyedik évadban bosszúállós, épületbe betörős :) már megint nem az igazi, de még jó. Szóval szerintem akkor jó az évad, amikor arról szól amiről szól eredetileg, és nem próbálnak meg másfele kanyarodni.

Még elkezdtem a Terminator és a Knight Rider 2008 sorozatot, de eddig nem nagyon nyerték el a tetszésemet, nem biztos, hogy fogom őket nézni.

Szólj hozzá!

Címkék: tv sorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://halimi.blog.hu/api/trackback/id/tr68948785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása