HTML

halimi blogja

Ez a blog magamról, gondolataimról, mindennapjaimról szól.

Friss topikok

  • bozs: Szia halimi! Ha legközelebb csapatépítésre kerül a sor nálatok, nézzetek szét nálunk is: csapatep... (2011.07.04. 20:14) Céges csapatépítés
  • halimi: @Anak: Hát igen, a nyelvvizsga még hátra van, úgyhogy nem fogok unatkozni a nyáron. Mihez fogok m... (2009.06.17. 20:01) Sikeres diplomavédés

Linkblog

Nem tudtam aludni

2009.01.02. 07:44 halimi

Nem tudtam aludni, egész éjszaka forgolódtam, nagy nehezen elaludtam, majd 2-3 óra múlva ismét felébredtem és folytatódott a forgolódás, egy idő után már nem birtam tovább, ezért inkább felkeltem, amúgyis már fél hét volt. Nem szoktam ilyen korán kelni, csak ha suliba/dolgozni kell menni. Nem szoktam kora reggel gépezni, de most bekapcsoltam, és mivel tegnap este kikapcsolás elött végignéztem a szokásos oldalaimat, ezért most reggel hiába néztem egyiken sincs friss hír, bejegyzés.

Már egy ideje gondolkodtam, hogy elkezdek blogolni, csak úgy, hogy kipróbáljam milyen. Szóval beregisztráltam ide. Már a regisztráció is érdekes volt, egyből nekem szegezték a kérdést, hogy milyen hirdetési módot szeretnék, ez egy kicsit furcsa volt, úgy döntöttem nem szeretnék hirdetéseket a blogomon. A regisztráció amúgy egyszerű, bár nem értem miért kell egyből megadnom, hogy miről fog szólni a blog. Miről fog szólni? Hát magamról, miről szólna? Jó tudom, lehetne valami előre tervezett tematikus blog, de ez nekem most csak úgy spontán jött. 

Egyszer már próbálkoztam a blogolással, létre is hoztam egyet, bár az egy szakmai oldalon volt, és úgy gondoltam oda inkább az oldalnak megfelelő bejegyzést fogok írni, de sajnos nem sok bejegyzés született, de majd még lehet hogy valamikor oda is írogatok.

Amikor néha eszembe jutott, hogy ezt meg azt most le kéne blogolni, akkor még nem volt blogom így nem tettem, most hogy van, most meg nem jut eszembe semmi. :)

Azt hiszem első bejegyzésnek most ennyit irok, majd még kialakul.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://halimi.blog.hu/api/trackback/id/tr62852758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása