HTML

halimi blogja

Ez a blog magamról, gondolataimról, mindennapjaimról szól.

Friss topikok

  • bozs: Szia halimi! Ha legközelebb csapatépítésre kerül a sor nálatok, nézzetek szét nálunk is: csapatep... (2011.07.04. 20:14) Céges csapatépítés
  • halimi: @Anak: Hát igen, a nyelvvizsga még hátra van, úgyhogy nem fogok unatkozni a nyáron. Mihez fogok m... (2009.06.17. 20:01) Sikeres diplomavédés

Linkblog

Vége lett a nyárnak

2009.10.03. 19:33 halimi

Vége lett a nyárnak, és már nyakunkon az ősz. Sajnos az elmúlt pár hónapban nem írtam új bejegyzést, de most próbálom bepótolni.

A nyár elején az iskolával voltam elfoglalva. Az elsődleges dolog volt, hogy sikerüljön időre elkészülni a diplomatervvel, és utána sikeresen átmenjek az államvizsgán. Szerencsére ezek sikerültek is, de emiatt kevesebb időm jutott másra, plusz a suli mellett dolgoztam is, ami szintén sok időt elvitt. Szóval vége lett a sulinak és jött a nyár, de a pihenés helyett jött a munka. A munkahelyemen gyakornokból teljes munkaidős alkamazottá váltam. A nyár közepén egy elég hosszú projekt végén voltunk, ezért elég sok munka volt, nem sok idő maradt a pihenésre. Augusztusban végre eljutottam oda, hogy a felhalmozódott tennivalók közül néhányat véghezvigyek. 2-3 évente, nyaranként a szokásos házfelújítási dolgok is előjönnek. Idén már nem lehetett továbbhúzni, mert az elmúlt pár nyáron nem került rá sor. Az aug. 20.-ai héten ezért vettem ki szabit, így volt egy teljes hetem ezen dolgozni. Hát ez az egy hét éppen elég volt, de örülök, hogy sikerült megcsinálni azt amit erre a hétre terveztem. Ezalatt az egy hét alatt kimeszeltem/festettem a konyhát, kamrát, fürdőszobát. Mivel aug. 20.-án is meszeltem, ezért sajnos az este nem tudtam bemenni a pesti tűzijátékra. Furcsa volt a TV-ből nézni, mivel kb. az elmúlt tiz évben mindig élőben néztem. Szerencsére azért a helyi tűzijátékra ki tudtam menni, így legalább azt láttam élőben. Ezen a nyáron csak kb. kétszer voltam strandolni, de legalább abból az egyik Siófokon, a balcsiban volt. Egynapos kiruccanás formájában Balatonfüreden is voltam, bár akkor nem fürödtem, de legalább ezen a nyáron is láttam a balcsit.

A nyár ezzel nagyjából el is szaladt. A hétköznapok munkával telnek, így csak a hétvégén jut idő valami komolyabbat csinálni. Szerencsére szeptember elején, egy egyhetes nyaralást be tudtam iktatni. Nagyon kellett az az egyhét pihenő, jól esett. Szeptember folyamán egy esküvőn is részt vettem, jó volt, de egy kicsit hosszú volt.

Nagyjából ezek voltak a fontosabb események, amik a nyár folyamán történtek. Szerettem volna ezekről bejegyzést készíteni, de sajnos nem volt időm/energiám. Azért egyik-másikról fogok utólag is írni.

Szólj hozzá!

Címkék: munka nyár pihenés

A bejegyzés trackback címe:

https://halimi.blog.hu/api/trackback/id/tr791425500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása