HTML

halimi blogja

Ez a blog magamról, gondolataimról, mindennapjaimról szól.

Friss topikok

  • bozs: Szia halimi! Ha legközelebb csapatépítésre kerül a sor nálatok, nézzetek szét nálunk is: csapatep... (2011.07.04. 20:14) Céges csapatépítés
  • halimi: @Anak: Hát igen, a nyelvvizsga még hátra van, úgyhogy nem fogok unatkozni a nyáron. Mihez fogok m... (2009.06.17. 20:01) Sikeres diplomavédés

Linkblog

Huszonnyolc

2010.01.09. 16:40 halimi

Csütörtök reggel arra ébredtem, hogy 28 éves lettem. Ismét eltelt egy év, ismét öregebb lettem.

Hosszú volt az elmult év. Az év elején vizsgaidőszak, utána pedig az utolsó félév, amely a diplomamunka elkészítésével és a diplomaterv megírásával telt. Majd nyáron jöttek a záróvizsgák és a diplomavédés. Eredményesen túl lettem rajtuk, így sikerült megszereznem a (második) diplomámat. Azt azért még hozzá kell tenni, hogy a nyelvvizsga még hátra van. 21 év tanulás után jó érzés, hogy végre nem kell suliba járnom. Persze a suli mellett részmunkaidőben dolgoztam. Miután befejeztem a sulit, fel is vettek teljes munkaidőre. Így mostmár én is a "jómunkás" emberek közé tartozom.

A nyár végén sikerült beiktatni egy egyhetes nyaralást, ami nagyon kellett, mivel több pihenésre nem jutott idő. Az ősz folyamán voltunk egy hétvégi kiránduláson, egy jó kis barlangászáson. Az év további részében lakásfelújítással, berendezéssel, költözködés előkészítésével telt. Így december közepén sikerült elköltöznöm, egy jó kis lakásba.

Ahhoz képest, hogy az elmúlt év elég hosszú volt, viszonylag gyorsan elröpült, és sokmindenre nem jutott idő. Remélem idén ez változni fog. Az egyik ilyen dolog ez a blog. Körülbelül egy évvel ezelött kezdtem, az elején még próbáltam sűrűn irogatni, de az idő múlásával egyre kevesebb bejegyzés lett. Főleg az év vége fele, már egyáltalán nem jutott rá időm. Bár igazából olyan sok "érdekes" dolog nem történt velem, de azért szerettem volna egy-két dologról írni. Idén megpróbálok sűrűbben írni, bár egyelőre az új lakásba még nincs internetem, ezért nehezebb helyzetben vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap költözködés

A bejegyzés trackback címe:

https://halimi.blog.hu/api/trackback/id/tr831659340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása